marți, 9 mai 2017

Ma uitam prin setul ei de linguri, incercand sa le descopar secretul. Aveau urme de gloante, maini batatorile si unsuroase, de cautari in ploaie si priviri ce se ridicau peste marginea cafelei in timp ce ea lipea preturi pe carti. In spate erau lifturi ce duceau la spanzuratoare, cu lampioane si cutii parfumate, inghesuite in colturi. Parca era intr-un turn, cuprinsa de frica mortii ce nu-ti oferea spatiu. Sotia il impingea sa se culce cu alta in timp ce ea privea si ii lega picioarele prea lungi pentru el, picioare ce nu pareau ale lui, luate parca intr-o toamna din parc sau dintr-o fabrica. Ei inca nu-i venise ciclul si inca o saruta pe gura dupa ce-i citea lista cu pacate, in genunchi, cu privirea plecata.
Ma uitam la sexul si buzele ei. Radeau ca un copac cazut ce se odihneste dupa ce a furat cativa bani dintr-o cutie si o sticla ieftina de vin. A inceput sa planga mai tot timpul, ca dupa o viata plina de durere si intristare. Isi departa usor picioarele, ca intr-un joc, ca o grea poarta de castel, in timp ce-si tragea rochia intre. Dintii imi scrasneau, in timp ce-mi amestecam vinul cu limba si buzele mi se uscau.
Vaginul ei canta cantece de bucurie in timp ce privea. Statea picior peste picior. Mica. Dar cea mai frumoasa de pana acum. Cu o esarfa rosie in jurul gatului. Ii va da din seva ei si totul va trece ca un vis. Doua pasari dau foc padurii, in timp ce șarpele sta cu gura cascata, rugandu-se. Geme sau se misca usor prin foc?
Am sa-ti dau un deget. Ai sa mi-l uzi, apoi ai sa mi-l ceri si pe al doilea.
In tot acest timp, acel tren albastru de care nu vorbeam, dar a carei existenta incercam sa ti-o dovedesc ca trece prin sapte vai si peste aceleasi dealuri si transporta pesti ce-si pun creierul in capete de iepuri, si ca unui bun macelar nu ii este frica sa sarute o Icoana virgina.
Uneori aveai ganduri suicidale in timp ce-mi cumparai portocale. Le taiai pe jumatate si tot sucul iti curgea pe barbie. Te sarutam pe gat si ploaia curgea in rauri.
Scaunul s-a rupt iar, ca semn al diavolului. Un baiat s-a injunghiat mama in timp ce-i lua tipatul din gura. Nu este nimic in altarul ce tine Serafimii fara Stele.
Aproape ca s-a dat foc. Nu bause destula apa. Avea convulsii. Sotul ei avea, din cand in cand, cancer in gat de la prea multe reclame.
Imi rog Zeul sa-mi indeplineasca dorinte si-i ofer margaritar furat din altarul Mortilor ce danseaza mai jos de noi.
De ce nu esti dezbracata? Vreau sa ma saruti.
Daca te indoiesti de Zeu, ar trebui sa inveti karate, chiar daca mai auzi vocea mamei tale strigand.

Asta a fost tot ce a visat el.

Niciun comentariu:

Un produs Blogger.