duminică, 9 aprilie 2017

Uite-ma aici, dupa atata timp
in aceasta galeata
scotocindu-ma in buzunare
dupa un amarat de ban
pentru o mica bauruta
mult asteptata la bar.
nu am mai scris de mult...
imi este dor de copii si povestile lor,
de fantome ascunse sub pat
si femei la colt de stada
in timp ce fac gaura intr-o paine calda
in drum spre atelierul de nud
din liceu.
mai stii cele seri cand, murdar pe degete de carbune,
exitat si  flamand,
mergi sa bei o bere iar o mana staina ti se intinde pe masa?
astepata si asteapta.
O mica tentatie.
nu am mai desenat de mult,
iar copii sunt pentru un alt timp...
stiu, nu acum, poate intr-o alta viata.
vorbeam acum de o stralucire, de o
voce ce rasuna in mine atunci, cand am vazut acele maini
pe masa, impeletite dupa acea bere rece.
le vazusem de ceva timp
si-mi umblau prin gand ca o teama
in mijlocul furtunii.
mai tii minte? eram mai multi atunci, si un stalp
intre.
te-am luat de mana,
si mana mea aluneca in pantalonii tai.
era un parc in jurul nostru, urme de concert
si natura vie din tine.
Nu s-a putut atunci,
apoi m-am prefacut adormit,
doar ca sa nu ajung la mine...
Si cantai apoi pe leagan.
Vedeam doar serpi negri si cafele in mijlocul zilei.
scrijeleam pereti, beam vin cu bere si vedeam filme de Bergman
si 9 Songs cu paracetamol dupa ploaie
si asteptari in gara cand altii nu doreau sa vina.
imi vad mama plangand langa tata.
plecam.
tata se abtine.
Am plecat din acel loc,
era noaptea tarziu.
am trecut pe langa o posta si cateva masini.
un pom era deasupra si inca noapte.
miroseam a tigari si vin, ametit de tine si un sah.
ne-am tinut si am vorbit, iar eu ma gandeam la scara blocului
si acasa.
tata m-a invatat sa beau pe capota unei masini pe care nu o avea.
dar m-a invatat sa fiu liber si sa admir.
... eram mai multi la masa si nu erai a mea.
ma intrebam cine esti.
aveam peretii mazgaliti
si discutii inregistrate pe banda.
Imi aduc aminte de prima seara de sex.
eram beat.
sau poate nu era seara.
Am sunat sa intreb: chiar s-a intamplat sau eram prea beat?
Aveam putini ani sau nu destui.
Dansam si fumam.
nu ca acum.

Niciun comentariu:

Un produs Blogger.